tisdag 14 december 2010

Dag 14 - Min första kyss

Sommaren efter 9:an for jag till England i 3 veckor på "språkresa" (var inte så mycket till utbildning där p.g.a. oseriösa "lärare"). Redan första veckan träffade vi en riktigt snygg, charmig kille från Portugal, som var där och hälsade på sin släkt. Jag vart "kär" direkt, men osäker som jag var där i början så vågade jag inte göra något. Det var tom så illa att när han, första gången vi skildes åt, böjde sig fram och pussade mig på kinden, ryggade tillbaka! Vill halverst minnas att han även frågade "Can I give you a kiss" innan. Jag vart ändå överrumplad :P
Iaf.. Först sista kvällen, innan vi skulle fara hem, vågade jag ta steget. Fick min första kyss där på stranden, just innan vi skulle åka hem. Minns inte så mycket av just den, men det var en fin och ledsam kväll. Riktigt tråkigt att behöva lämna honom just när det börjat hända saker :P

1 kommentar: