lördag 11 december 2010

Dag 10 - Mina syskon

Jag har 3 fina småsystrar!
Alice är 2 år yngre än mig, så vi har alltid haft en väldigt fin, nära kontakt... Även om vi också inte klarat av att vara under samma tak mer än någon timme innan vi går varann på nerverna :P Detta verkar dock ha ändrats nu. Jag sa det att jag tror att hon blivit vuxen! ;) Jag och T var ju och hälsade på dem (syrran och sambon) i 5-6 dagar och vi bråkade inte en endaste gång! Hon är som sagt en av mina närmsta vänner också. Som alltid lyssnar, förstår och kommer med goda råd.
De andra två har jag av naturliga skäl inte samma relation till. Sanna, som är 9 år, är en av Tindras bästa vänner. De är mer som systrar än moster och systerdotter. Leker bra och bråkar bra :P Sen har vi lilla lillasyster, Saga som är just över året :) Världens sötaste, goaste bebis! (Och så kan jag ju säga nu, när inte min unge är bebis längre. Jag tror hon, precis som Sanna, kommer få sådär oemotståndliga ögon med ögonfransar som nästan ser ut som de är fejk för de är så långa och täta.)

2 kommentarer:

Madde sa...

Mysigt med systrar som är så där små :D

malle sa...

Ja, verkligen! :D