tisdag 21 december 2010

Snart jul!

Ska ta och packa ihop det sista och gå igenom några vändor till i huvudet så jag inte glömmer något viktigt! Typ som julklappar, som jag glömde förra året :P Upptäcktes när julklappsutdelningen var avklarad och jag bl.a. saknade flera julklappar från mig till T.
Nu ska jag dessutom stanna i över en vecka hos mamma. Och på jobbet.. :P Jobbar så sent så det är inte lönt att åka hem. Komma hem vid 22 och ta bussen vid 9. Hinner ju knappt sova mellan då. Ska stanna hos mamma istället alltså, halvvägs :)

Blir intressant att se hur allting ryms i bilen. Jag som ändå redan har kört julklappar ner till mamma en vända. Hur kunde det fortfarande bli kvar två stora kassar/säckar här? :O

2 kommentarer:

Madde sa...

Hehe tänkte på de med klapparna, alltså är de inte lite sjukt egentligen att man inte ens MÄRKER att man glömt :-S . Som såg flera förra året som hittade julklappar till barnen i februari, de är lite vad ska man säga tragiskt vilken överkonsumtion man använder sig av (jag med alltså)

malle sa...

Hehe jo, verkligen! Om man inte minns att man glömt så har man kanske köpt något för mycket :P
Jag brukar dock veta allt vad jag köpt och förra året visste jag precis vad som saknades :P Sen fick hon rätt mycket kläder o sånt hon behövde då med :)