måndag 8 augusti 2011

All done :)

Har bakat och smakat så mycket att någon mat blir det minsann inte idag :S Åt en halv portion havregrynsgröt med hjortronsylt (eller var det kanske hjortronsylt med havregrynsgröt?) nu bara för att få i mig lite mer innan jobb.

Bröden är nu i frysen. Det andra vart nån slags formfranska. Gjorde faktiskt efter recept från Semper's mjölpaket och det vart helt okej det med. Smakade nybakt bröd liksom. Inget konstigt, ingen äcklig "glutenfri" smak inte. Så nu kan jag äta både rostat och limpa när jag vill! :D

Ville baka något roligare också, men orkade/hann inte mer idag. Får nog bli i övermorgon, nån kaka eller något. Krämbullar kanske, som jag hittade glutenfritt recept här på nån blogg.. :)

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Duktig du är :) . Men lär ju nästan vara så att du måste fixa det också tänker jag, bakandet och de. Hört att glutenfritt från affären ofta inte är så gott :-S