lördag 20 augusti 2011

Snart skola

Nu är semestern snart över. Imorgon måste vi åka hem igen. Och på måndag börjar Tindra skolan, på riktigt! :O Tänk att min lilla bebis ska börja 1:an.... Usch vad tiden går fort!
Sen börjar jag skolan nästa måndag, veckan efter. Är inte riktigt lika peppad nu. Ekonomi och sånt skit, som jag är värdelös på.... Så nu gäller det verkligen att jag ser till att närvara, typ jämt. Har kollat upp kurslitteraturen också, så ska fixa det direkt jag kommer hem. Blir nog bra att börja läsa en vecka i förväg :) Kanske jag hinner klart 1-2 böcker iaf... Men får nog räkna med lite mer tid/bok när det är sånt knepigt ämne. Sen såg jag en klar fördel denna termin, vi har två tentor! Alltså tenta på 15 hp istället för 30. Kan va nice iaf :)

Tindra sover än, helt otroligt! Eller ja, alla sover än, bara jag och Quentin (kisse) som är uppe. Han har legat och sovit hela natten i handfatet, så nu var han sällskapssjuk och la sig i mitt knä direkt jag satte mig ner :) Blev en sen kväll för T igår, då det vart sen middag och filmmys efteråt. Så bara bra att hon sover på :) Smög upp i nattlinne för att inte väcka henne.

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Jag fattar inte heller. 1an :-o. Det känns lite smått sjukt. När min lillasyster började ettan eller ja hon hade ju gått ett par veckor föddes William. Tycker det var nyss min lillasyster var liten och hon börjar 8an nu... Var tar tiden vägen, måste vara dom som blir äldre för själv känner jag mig lika ung som då ;-) *S*.

Trist med räkning, det är inte min grej fast du kommer säkert fixa det =).