torsdag 25 augusti 2011

Pannkaksmaskin?

Det ska visst aldrig gå min väg. Gjorde ett nytt försök med bakmaskinen nu. På ett annat program, så tiden gick ändra.. och ställde in den på 10,5 timmar. Men vad hör jag nu? Jo, den går och blandar ihop allting... Kollade tiden: 3:40 eller något sånt. På nåt sätt har den alltså kortat ner tiden med 7 timmar helt plötsligt! Med tanke på hur varmt vatten jag hade där i så lär detta inte sluta bra.
Kul när man köper mjöl för 20-30 kr/paket och det går åt ett helt paket/bröd...

Ger den en chans till nån dag, efter helgen förmodligen. Blir det samma sak igen måste jag ju klaga. Men kan inte tänka mig vad jag skulle ha gjort för att få ner tiden sådär. Får väl hoppas ändå att det är jag som gjort fel, så det kan börja funka.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Fy stackare så tråkigt när det knölar!! :-/ Hoppas det går bättre nästa gång!! kram

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Så tråkigt :(