lördag 13 augusti 2011

Min lilla plutt!

Igår morse slängde vi ihop det sista och packade in oss i bilen för att bege oss till syster i Mo i rana. Först fick vi ta omvägen förbi Tindras pappa för att hämta dvd-spelare åt henne som vi glömt. Jag ville ju inte köpa någon ny då den pajat, eftersom jag ändå tänkt köpa en liten bärbar dator, som ju då går att använda till samma....
Och så efter middagen igår fråga Alice om jag ville ha min present. Trodde inte de va sant när jag fått bort papperet...


























En sån var det! :D Från Alice och pappa i sen födelsedagspresent. Helt perfekt nu innan skolan börjar med, så man slipper släpa den stora fram och tillbaka.. Plus att den har en batteritid på 10 h :) Nu slipper jag alltså köpa en sån då! Måste dock leta nån väska, men sånt är nästan ännu roligare :)