onsdag 26 oktober 2011

Snooooze

Äntligen lite ordning på saker och ting. Har just skickat iväg schemaönskemål för december till jobbet. Skönt att ha det bortgjort, så nu är det bara att vänta och se hur jag får jobba. Fick ju äntligen de nya basgrupperna, så jag fick koll på hur schemat i skolan ser ut framöver :)
Känns lite som att jag, än en gång, hamnat i den grupp som har mest 8-10 seminarier... Oh, well.. En fördel med det är ju dock att man har hela dagen "ledig" sen.

Idag har jag för första gången på väldigt länge bett pappa att vara barnvakt så jag kan åka iväg på gymmet. Är även väldigt länge sen nu som jag körde ett riktigt Kettlebells-pass! Sista jag var på var ett teknik-pass och därmed alltså betydligt lugnare tempo än ett vanligt pass. Så, ikväll räknar jag med att kräla hem, fullkomligt slutkörd! :D

Imorse gjorde jag det där hemska, som jag gång på gång sagt åt mig själv att aldrig mer göra om. Efter att T åkt till skolan gick jag och la mig. En timme tänkte jag, det låter ju väldigt harmlöst. Men den timmen blev tre... Och när jag äntligen lyckades vakna till liv så var ju sängen så otroligt varm och skön, så den ville jag ju inte lämna!
Det blir alltid sådär, därför har jag sagt åt mig själv att inte göra sådär. Men jag lär mig visst aldrig :P Skönt var det dock!

Inga kommentarer: