torsdag 6 oktober 2011

Struligt

Vart så irriterad nu i flera dagar. Jag glömde mina splitternya skinnhandskar på bussen i måndags (de gamla hade en fin liten(stooor) vovve tuggat sönder). Ringde direkt Veolia i Umeå, men de hade inte fått in något. Bussen i fråga hade genomgåtts 3 ggr. Så mest troligt hade väl någon tagit dem, trodde kvinnan där.
Men nu fick jag äntligen tag i Veolia i Skell och han hade mina handskar där! Så skönt att slippa nojja kring det. Och framförallt skönt att slippa köpa nya, igen.. :)

Nu när jag ringt alla dagens viktiga samtal är det dags att fokusera på företagsekonomin. Tenta imorgon 9-11. Och jag känner att jag kan knappt nåt! Så bäst jag sätter igång och lär mig något nu :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Ursäkta men kan inte läsa i komentaren du får står de"kul att du är med i dagens blogg tävlingen är nu avslutad så gå in och kolla om de va just du som vann om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling" jag vet att du vunnit minst en gång ska sätta mig och kolla igenom alla tävlingar sen så skickar jag länken så ska du få se. Och jag börjar bli jävligt trött på att du bara komenterar min blogg när du har nått att klaga på eller för att berätta att jag har fel om någonting