fredag 7 oktober 2011

Underbara fredag

Idag har jag bara njutit av min lediga dag. Förutom tentan då, var dock en kort tenta, så jag satt bara lite över en timme där.
Sen har jag varit social allt mest. Fikat pajen som nämndes i förra inlägget, tillsammans med väldigt starkt kaffe :) Surrat, promenerat och kikat på en massa serier. Men jag/vi insåg rätt fort att Fringe var lite för avancerat ikväll. Så det fick bli lättsamma, roliga komediserier istället. Lite chips och ett par glas vin på det... Lugn och skön kväll helt enkelt :)

Imorgon blir det mer fart. Tar bussen mot jobbet (i Umeå) 8:20. Sedan borde jag nog ha kollat upp hur jag ska ta mig från stan till Haga... Går väl nån buss tror jag? Annars är jag ganska körd :P Där blir det iaf fest med massa fina människor :) Blir kul!

....Sedan åter mot jobb på söndag :) Men det ska inte va nå problem! Ser fram emot att jobba, varje gång nu. Det händer så sällan, bara varannan helg sista tiden.

Inga kommentarer: