onsdag 19 oktober 2011

Tandläkare :S

Sitter och väntar på att bedövningen ska släppa... Vet inte vad som är värre, att plågas i tandläkarstolen eller alla timmar bedövningen sitter i...
Nu är det bortgjort för den här gången iaf. Har en snäll tandläkare som lagade på en gång, trots att han egentligen skulle ha stängt innan han va klar med det. Så skönt att slippa behöva gå dit en gång till, alltid massa ångest innan.

Blev en promenad dit och sen hem. Var ju fint väder när jag kom hem efter 4 timmars föreläsning, så kände att en promenad var på sin plats! Men vädret svek mig, mulet på ditvägen.. Regn på hemvägen :P Var dock skönt att promenera ändå!

Alla tidiga mornar börjar slita på mig nu känner jag. Igår var jag så sjukt trött hela dagen. Men sen på kvällen då jag umgicks med en vän så vände det :) Helt otroligt vad man kan få energi av någon sådär!

Inga kommentarer: