torsdag 20 oktober 2011

Tung vecka...

Vilken dag... Seminarium, olagligt tidigt på morgonen, precis som hela veckan sett ut. Det tär att stiga upp 5-6 varje morgon kan jag säga! Min kropp är inte gjord för sånt. Inte hjälper det att vara vaken till midnatt heller.. :P Men men, var lite annorlunda upplägg idag iaf. Efter att varje grupp fått en fråga var, så tog läraren själv den 4:e frågan. Var iaf ett givande seminarium, då jag inte alls hade så stor koll på skatterätten innan. En fördel, den enda tror jag, med sån tidig morgon: tidig helg! Redan vid 10 imorse gjorde jag helg.

Kom hem vid lunch, pluggade lite.. Sen ner på stan för att vara shoppingsällskap :) Hem och såg lite serier, middag och ett par koppar te. Därefter en sväng på gymmet. Första gången jag körde maskiner på flera månader... Var lite trögt att komma igång, men sen gick det smidigt iaf. Innan jag visste ordet av hade jag kört på för fullt i ca en timme. Skönt!

Nu ska jag snart ta mig i säng och för första gången på hela veckan verkligen få sova ut!

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Hehe gillar inte heller tidiga seminarium, föredrar när det är lagd vid typ 10-13 ungefär.