måndag 15 november 2010

Ajaj :S

Vaknade igår med sjukt ont i ryggen, just bakom/innanför högra skulderbladet. Tror jag låg konstigt, för började känna av det under natten, mot morgonsidan.. Gick upp och åt frukost med T, sen blev jag sängliggande några timmar, med riskudden under. Lindrade litegrann, men när jag steg upp igen gjorde det ändå ont. Fick bita ihop iaf och baka pepparkakor med T. Hon ville så gärna baka något att bjuda pappa på då det var fars dag, så hon fick även baka pappakakor :) skrev "FAR" i pepparkakor :)
Fick lägga mig på spikmattan ett tag hos min pappa efter middagen. Och blev det faktiskt något bättre! :) Idag kände jag först ingenting, men efter att ha vart uppe en stund smög det sig tillbaka litegrann igen... Så efter många om och men har jag bestämt mig för att jag måste ta bilen till jobbet ikväll, i Umeå.. Sova hos mamma efter. Sen blir det bussen, alldeles för tidigt för att jag ska ha fått sova ut, för att ta sig till skolan och basgruppsträff. Måste fara i tid bara, hämta mammas nyckel hos hennes svärmor innan. De är på semester nu, så blir ensammen där. Har jag tid innan ska jag ta och låna mammas spikmatta också före jag far på jobbet :)

1 kommentar:

Madde sa...

Usch stackare :( . Ont i ryggen är absolut inte ROLIGT :(