onsdag 3 november 2010

Schema klart!

Nu har jag även fixat med dagis. Kommande 4 veckor vart det hela en gång á 2 timmar. Hehe. Hon som ville sova där igen, nu vart det inte så. Den dagen det hade varit aktuellt får hon fara till pappan istället.
Har ju haft himla tur med skolschemat denna termin då vi bara 2 gånger haft/kommer ha dagar som börjar tidigare än 9. Skönt! Börjar vi 8 så måste jag lämna T på dagis innan, eftersom fritids öppnar först 6. Kan väl knappast ha samma tur till våren.

Skönt att ha gjort bort det där. Nu är det inte förrän 7 dec nästa gång jag behöver barnomsorg. Men vet inte hur jag jobbar i dec ännu, så kan inte lämna in mer.
Har även avbokat taxi och samlat alla avbokningar på en lista så jag inte behöver oroa mig för att ha glömt det! Eller upptäcka under samma dag att jag glömt, för det har hänt ett par ggr det också :P

Inga kommentarer: