tisdag 2 november 2010

Varför blogga?

Funderade bara... När jag tänkte blogga tidigare och struntat i det, så har tanken varit att "men vem vill läsa det?". Så jag har helt enkelt inte orkat just därför. För ingen vill väl läsa om mig?
Så varför jag bloggar nu ändå kan man ju fråga sig..

Fick just ett mail från Campusbokhandeln, ännu en bok såld! Så nu har jag bara 4 st kvar där, inlämnade i väntan på att säljas. Totalt är det 7 st som blivit sålda nu med denna :) Till ett totalt värde av 945:- ! Lätt värt. Rekommenderar verkligen alla som vill spara lite pengar att köpa och sälja böcker där. Supersmidigt! Ska ta och gå igenom bokhyllorna här hemma lite mer, tror jag hade fler böcker jag kan lämna in med.

Nu ska jag ta itu med min fina "städlista" i form av ett 20-tal post-its på sidan av en bokhylla!

1 kommentar:

Madde sa...

Jag bloggar mest för min egen skull för det är skönt att bli av med tankar och sånt.

Skönt med sålda böcker :)