lördag 13 november 2010

Sovmorgon!

Oh yes! Är något imponerad över Tindragumman som lyckades sova ända till 9:30 imorse! Det behövde hon :) Vaknade till vid 7:40 först för att gå på toa, sen var hon på väg till soffan, men jag styrde in henne mot mitt sovrum och sa att det där var ungefär vanlig tid att vakna. Igår somnade hon först efter 22 nån gång, så hon behövde sova lite till. Men till 9:30?! Det hade jag aldrig trott! Skönt :)

Nu har vi just gjort bort lunchen för en stund sen. Korv med bröd, enkelt och mycket uppskattat! Eller enkelt, var väl att ta i.. Nu hade vi bara två korvbröd kvar i frysen och de var lite frystorkade, så gick inte att äta. Så när korven redan var värmd fick jag rusa iväg på Handlar'n för ett brödpaket! Tur hade jag där också då det var sista som låg där. (Som jag förstod hade de fler dock, men frusna.) Sen fick barna (T och grannen) sitta ute på madrassen och äta :) Mys! ...Själv fick jag äta, springandes mellan köket och ytterdörren :P

Nu ska jag ta mig själv i örat och läsa lite fastighetsrätt! Har ju nästan läst halva boken, så nog ska jag väl hinna läsa ut den? :)

1 kommentar:

Madde sa...

Lycka till med studierna :D