onsdag 10 november 2010

Skärpning!

Inte blev det något PM skrivet idag heller... Nu hoppas jag bara att jag har orken och flytet med mig imorgon. Har ju hela dagen på mig! Fixade klart förberedelserna för seminariet idag med gruppen, så vi är "lediga" tills seminariet på fredag eftermiddag. Samma eftermiddag som PM:et ska in. Tänkte att jag hinner peta lite i det innan seminariet på fredag med, sen får jag printa ut och springa upp med det på rasten i värsta fall! :) Insåg då vi pratade lite idag att jag faktiskt saknar inledning, det kanske man skulle tryckt in också? Får se imorgon. Imorgon ska jag vara duktig! :)
...Ska bara få mig i säng nu snart så att jag orkar börja plugga direkt T åker iväg till skolan. Men har även förberett henne på att jag behöver plugga då hon kommer hem med. Hon lär väl ska vara ute och leka i snön :) Kom massor idag och först framåt kvällen blev det kramsnö, som hon ville ha.

Har iaf fått städat lite här hemma idag. Alltid något :) Dammsugit, skurat och lagt tillbaka alla "rena" mattor... (Skulle fortfarande ha bytt de missfärgade i hallen, men men...) Skönt att slippa ha det väntandes imorgon då jag ska skriva tills fingrarna blöder! ...eller nåt... :P

2 kommentarer:

Madde sa...

Hoppas du får motivationen att skriva klart :) . Vet hur de där är!

malle sa...

Tack! :) Känns som jag gjort allt.. men PM:et känns ändå lite "tunt" :S Ska försöka hitta lite litteratur imorgon.. Panikskriva :P