torsdag 4 november 2010

Kväller

Blev fortsatt städning ikväll. Var för trött för att orka plugga efter träningspasset. Sjukt jobbigt pass! Körde väl lite hårdare än vanligt :)
Tog iaf tag i Tindras garderob nu ikväll. Började med att rensa ut för smått. Och gud vad mycket kortärmat ungen har! En del t-shirts jag rensade ut har hon aldrig använt ens, några med lapparna kvar tom! Galet!
Sen plockade jag in allt nytt hon fått från lillasyster. Det är fortfarande sjukt mycket kortärmat: t-shirts, linnen och tunikor. Över 40 st för att vara mer exakt... :P (Väg det mot hennes 5-6 långärmade...)
Ringde och meddelade mamma, så att hon även kan sprida ordet vidare. Vill inte att hon ska få nå mer kortärmat i julklapp!
Sen har jag en liten hög inne klädkammaren/biblioteket som hon får prova om hon kan ha. Om hon vill, annars lägger jag undan det direkt.

Nu ska jag ta och packa färdigt för i helgen. Jobb, jobb och jobb... Och så ska jag besöka farmor och farfar :) På kyrkogården alltså. Inte vart där sen nån gång när jag var barn. Så nu ska jag ändå till Umeå med bil, så kan svänga förbi där på vägen till jobbet!

1 kommentar:

Madde sa...

Känner igen det där med t-shirts :-o .. William har massor många helt oanvända.