onsdag 3 november 2010

Ojoj...

Fick just ännu mer distraktion från uppsatsskrivandet då jag skulle kika jobbschemat... Upptäckte att alla mina pass blivit lediga! Galet! Nåja, det löser sig säkert när det lugnar ner sig lite efter lunchtimmarna så chefen kan ringa upp :) Lite orolig bara om alla ser dem som lediga så kanske någon annan bokar in sig på dem... För det är nog ingen annan än jag som vet vilka alla mina pass är...

Nä, om man skulle fokusera på läsandet och skrivandet i väntan på samtal då.

Update: Chefen ringde just. Strul (igen) med schemaprogrammet, så det hade typ kastat ut mig.. Men de skulle lyckas lösa det ändå eftersom det bara var 3 pass lediga innan mina poppade upp där.. :) Tur det bara var jag som vart utslängd iaf... Inse kaoset om det hade hänt någon fler, eller ännu värre: alla! :P

1 kommentar:

Madde sa...

Trist när saker slutar funka så där :/