onsdag 3 november 2010

Allt för att inte skriva...

Två timmar av dagen utan ett ord på uppsatsen. Men nu är iaf fritidsschemat klart och inskickat, samt att jag har ringt dem för att meddela då det ska ordnas med taxi till dagis. Borde ringa taxi och avboka vissa skolskjutsar då jag ändå är igång.
Sen är det dags att sätta igång med skrivandet igen! Fick jobb på fredag, så nu har jag bara idag och imorgon på mig att skriva... Från att ha hela veckan... Måndag gick ju bort eftersom det var först då jag valde ämne. Igår lyckades jag dock knåpa ihop en sida :) Får väl se hur det går nu... Måste ju även läsa på innan jag kan skriva! Känns något tight!

I helgen blev det nu extra mycket jobb dag och natt fredag och natt lördag. Ska vara hos mamma emellanåt så jag får sova lite :) Och sen även hjälpa systrarnas farmor och farfar då de är barnvakt på lördagen. Hinner kanske med lite plugg även då.. Och så är jag ju helt ledig på söndag :) Ingen anledning till stress alls!

....Det är dock något drygt att sitta i ett dunkelt rum och skriva. Förmodligen har strömbrytaren här inne pajat igen... Får se om jag tar mig ner på campus om ett tag istället!

Inga kommentarer: