fredag 23 september 2011

Nya tag!

Idag tog jag tag i det där jobbiga med att börja träna igen. "Efter förkylningen", fast jag är fortfarande lite förkyld och lär så vara till i mars-april.. Så då är det bara att bita ihop och köra på ändå! Det gick bra, var lagom slut :) Funderade på att köra lite rodd efter zumban va slut, men insåg att då lär jag köra slut på mig totalt och det är kanske ingen bra början.

Jag hade totalt glömt bort att det var Frikväll i stan, så efter gymmet gatt jag ju fara hem för att duscha. Men for tillbaka sen iaf. Det var lite uppvisningar, artister och diverse erbjudanden.
Och jag som skulle på stan för att köpa: skinnhandskar.
Jag kom hem med: bh, multivitamintabletter, myssockar (julklapp till en syster), jeans (till Tindra), leggings (till T) och... skinnhandskar! Yes, jag hittade till slut ett par som passade mina knotiga fingrar :)

Inga kommentarer: