torsdag 22 september 2011

Seg dag

Så vad har jag gjort idag då? Tja, typ ingenting alls.. Åtminstone motför vad jag borde ha gjort. Jag har räknat lite grann, men inte alls så mycket som jag borde. Mestadels har jag istället hoppat över tal! Känner att jag måste börja göra det nu för att hinna räkna på det som jag verkligen behöver träna och inte förstår. Lite lite mening med att göra det jag redan kan :P
Dock fick jag en fin uppmuntran igår från en som läser året över. Han sa att deras klass snittat 7-8 (eller 7,8?) av 10 p på ekonomitentan förra året. Så att den med andra ord inte alls va lika svår som seminarierna. Tur! Men jag behöver nog ändå fatta det där med T-konton...
Det får dock vänta till lite senare!

Nu ska jag strax börja dra mig iväg mot stan. Med bilen, ja oj vad miljöovänlig jag är. Idag av alla dagar också. Men 1) det regnar och 2) jag hinner kanske inte passa alla tider om jag tar buss eller cykel. Så därför far jag, dryga timmen innan jag ska vara hos dietisten i centrum, för att kunna ta mig över den enda bron som separerar oss (centrumet och jag). Har för övrigt förberett tusen frågor till dietisten, om vad jag får och inte får äta.

Inga kommentarer: