torsdag 1 juli 2010

.

Blev jobb imorgon med :) Så först efter det blir det att köra hem igen. Ska bli så skönt att komma hem! Men sen blir jag ju bara hemma några dagar innan T och jag åker till Östersund :)

Har packat ihop litegrann här. Burit ner en del till bilen redan med och börjat fylla en flyttkartong. Resten får vi ta när det blir dags att rensa ut helt. Vet ju inte om jag kommer vara här mer, så vill inte ta precis allt. (Och allt ryms ju iofs inte i bilen heller så.)

Ska även bli skönt att äntligen kunna träna imorgon efter några dagars ofrivilligt vilande. Fick ju veta helt plötsligt bara på måndagen att tentan va i tisdags, så det hanns inte med något då heller. Får bli en ordentligt, tung sväng imorgon med J :)

4 kommentarer:

Madde sa...

Spanar förbi. Tappade bort din blogg för längesen. Men kul att se dig igen :-) . Vet inte om du minns mig? mamyleine från lunarstorm :-)

Madde sa...

Kul att hitta dig. Hur är det med dig nuförtiden? :-) , ska lägga till dig på bloglovin så jag har dig där :)

Madde sa...

Malle - Låter inte så roligt med omtenta. Sånt får en verkligen nere :-( .
Ja vill ner lite, hehe är väl badsäsongen som tar ut sin rätt kanske haha. Det är helt okej, mycket skola men annars tycker jag det är helt okej. Det känns jätte bra med skolan. Jag tror det kommer bli bra. Valde en friskola åt honom, dom går där sen från f-9 så jag tror det är bra. Man lär känna personalen osv. Men visst det är ju lite konstigt, KÄNNS så stort med skola :-D . Hur känner du då?

Madde sa...

sv: Malle - Jag pluggar sommarkurser, kände att jag ville ha lite "ledigt". Hehe. Även om man aldrig är ledig men jag vill ha lite sommar med William :-) .
Dom har kristen värdegrund, fast det är typ att dom utgår ifrån att man ska vara mot andra som man vill bli behandlad själv, att alla alltid ska ha någon att leka med och dom har noll tolerans mot mobbing barnen märker aldrig av det kristna utan de är bara där utan att barnen ser typ, sen har dom mycket musik minst 3 gånger dagligen och många tema arbeten. Jag tror det blir skit bra. Är inte kristen så själv men jag tror på att det är bra att barn får lära sig att man inte kan vara elak mot andra och sånt. Tyvärr är det ju rätt mycket sånt i skolorna nu. Sen dom har 20 barn i varje klass med 2 pedagoger och 2 stycken från fritids som är där och hjälper dom. TROR på de barnen får många vuxna runt sig.
KUL att hon redan hittade sig en kompis :)