måndag 19 juli 2010

Måndag kväll

Ligger på golvet och väntar på att festen ska börja... :P
Är hos kusinerna och gör mig klar. Sen är festen 3 hus bort bara på samma gata :) Lagom bit att promenera! Personalfest med jobbarkompisarna här i Umeå är det ikväll. På en måndag, ja :)

I var, liksom jag, sugen att se Eclipse på bio. Ska man vänta på dvd får man ju vänta så länge och jag har bara sett den i värdelös ts-kvalla... Så vill gärna se den "på riktigt". Får se om vi tar det imorgon eller senare nån gång.

Även idag känner jag av det positiva med att inte träna på ett par veckor: träningsvärk i magen :) Får se om jag hinner ta mig hem till att köra ett pass imorgon med. Står mellan det och bio, får se vad I säger också.

Satt med S i telefon häromdagen och kollade skumma namn. Finns tydligen en "Stig Heil" i Sverige, men honom hittade vi inte. Iaf så kollade jag upp mitt namn lite med. Och förutom jag, mamma och mormor finns det en kvinna till som har samma namn som oss, i andranamn. Det är ingen i vår släkt. Så det finns visst någon annan med. Men fortfarande bara en med gammelmormors namn, som jag planerat att döpa en dotter till :)

1 kommentar:

Madde sa...

Kul med namn :)