lördag 17 juli 2010

Lortgrisar

Blev att köpa en ny badenbaden idag, då någon stulit min!! Såg det idag då jag skulle sätta mig i den. Har ju vart borta i stort sett i två veckor. Men vilket jävla äckel alltså! Vissa saker kan man ju förstå att folk stjäl, men en badenbaden? Vem fan vill sitta i mitt gamla svett?! Fy så äckligt! Har ju haft den där stolen ett tag också, så 2,5 somrars svett är det i den. Att stjäla mina svettiga träningskläder skulle ju vara fräshare, för dem tvättar jag ju iaf mellan varven, så där är det bara en omgång svett.. :P

Köpte en brassestol med, eftersom T tjatat om det hela sommaren. Och för att det är så smidigt att bära med den till stranden, så kan man sitta där.
Kursiv

1 kommentar:

Madde sa...

Va fan? Vem snor sånt :-S . Idiotiskt.

sv: Alltså på vänster sida står det kategori i en blädderlista, klickar du där står det lunarbloggen :) . Där finns inläggen med :-)