fredag 2 juli 2010

Min fina bil :)

Nu har jag fått igen bilen, för ett par timmar sedan. Det blev ju inte sådär jättesnyggt gjort måste jag säga. Sa det till pappa att han hade nog kunnat göra det lika bra själv. Men men, nu är det gjort iaf. Och som bonus fixade han även till ena främre skärmkanten :) Så nu är min bil helt vit och fin och rostfri :) Men jag kan säga att det känns att jag inte kört den nu på några dagar. Fick ju låna pappas till Umeå i måndags och lämnade igen den igår kväll. Min är så fruktansvärt mycket segare i gasen! Inte bara att pedalen går tyngre, utan den accelererar även mycket långsammare. Tur man vänjer sig fort iaf :) Nu är jag för övrigt 100% ägare till min bil, betalade av lånet klart i måndags! Har nog aldrig ägt något så dyrt i hela mitt liv :P (Förutom lägenheten då, men den betalade jag ju i stort sett ingenting för.)

Var på OnOff och köpte ett par supersnygga Skullcandy hörlurar, rosa of course! :) Sved lite i plånboken, men det var de värda! Fick ju även 75:- billigare då jag hade en presentcheck. Ska ta och köpa ett litet cd-case sen ikväll, som T kan ha filmer i.

Och sen har hon fått lite semesterpengar av både mormor och morfar, så nu har hon lite som hon kan spendera själv :) Blir det över så tänkte jag att hon får spara tills vi ska till Norge och hälsa på syrran.

Nu ska jag ta och lägga mig i solen en stund i min snygga bikini :) Får ta och träna senare i eftermiddag, kanske det är lite svalare ute då med.

Inga kommentarer: