söndag 11 juli 2010

Mjölka tjuren

Ligger i mammas husvagn och hör regnet smattra mot tak, väggar och fönster... Mysigt :) Måste ligga här eftersom tjejerna ville göra det och de ibland blir rädda då. Sover nästan bättre här än inne jag själv, mindre varmt här, så det passar mig bra med :)
Imorgon åker de iväg någonstans, till någon av städerna. Så jag blir ensam kvar. T var ju lovad en liten husvagnssemester med dem, så de får passa på nu innan sommaren nästan är slut.

Idag var jag och S ut och hälsade på M som fått en liten bäbispojke :) Så himla mysigt, saknar verkligen det där! Vill också ha en liten bäbis ju :P Så himla liten också, kan inte tänka mig att T vart ungefär så liten hon med en gång i tiden.

Igår var det fest, "Divorce-party" hos vänners vänner... :P Sen utgång på Trädgården, följt av Allstar. För på Trädgården går det ju inte dansa! Vet inte om det går göra så mycket annat där heller, för hög musik för att man ska kunna snacka... Dålig planering :P
Mot slutet hade vi kul åt en kille som drog tankarna till Stampa med Leroy! ;)




1 kommentar:

Sosso sa...

Åhh va skönt att höra regnet...här har det inte regnat på flera dagar..

Det behövs nu...så torrt ute att det är skrämmande

vad händer idag då?