fredag 2 juli 2010

Fredag

Ändrade planer. T stannar hos farmor och farfar till imorgon, så hon slipper sova på dagis inatt. Jag jobbar ju nattpasset. Men jag klarar mig inte så länge utan min lilla unge, så ska fara och hälsa på en sväng senare! :)

Funderar på att ta cykeln till gymmet sen jag ätit frukost. Får igen bilen idag, men det blir först senare när jag kan få skjuts dit. Så sen ska jag tanka bilen full och shoppa lite, som sagt. (Orkar inte cykla dit upp, en mil enkel väg, uppförsbacke.. Nejtack.)

Sen blir det fotboll, förhoppningsvis i sällskap av J. Brasilien - Holland i kvartsfinal :) Så efter den är slut ska jag upp och hälsa på min lilla flicka!

1 kommentar:

Madde sa...

Skönt att få tillbaka bilen. Jag vill också ha bil men funkar att bo utan just nu. Går T på natt och dag förskola? :)