fredag 9 juli 2010

Twilight

Har skjutsat ner T till min mor. Hon ska få va där eftersom jag jobbar, slipper hon vara så länge på dagis. Ska dit imorn efter jobbet. Sen vidare och jobba i Umeå på lördag. Därefter blir det fest med S :)

Måndag eller tisdag ska pappa hjälpa mig att flytta ut ur rummet. Skönt att få det bortgjort!

Och idag har jag sett Twilight :) Hade ju länge, avlägset tänkt tanken men.. När Tindras pappa sa att jag skulle gilla dem så fick jag tummen ur. Till det blev det en god fruktsallad med sås till. Och så ett gott sällskap.
Är inte ens trött än men måste väl börja he mig isäng ändå. Tänkte försöka sova en film... New moon denna gång :)

1 kommentar:

Madde sa...

Nu har jag tagit ner din blogg på min dator mailar över den. Synd att man inte kan ha in gamla inlägg här också precis som på WP. De tycker jag är jätte skönt, då har man allt samlat på ett ställe :-) . Skickar över din mapp funkar de inte så har jag samma mailadress som jag har på msn om du använder msn så då kan du logga in där så skickar jag över.