söndag 18 juli 2010

Jobbat natt

Sitter och väntar på att sovrummet ska svalna lite innan jag lägger mig. Har börjat bli så himla varmt där när man sovit några timmar. Kan kanske vara för att jag vridit på dygnet och sover hela förmiddagen nu när jag jobbat natt.

Ska försöka lägga mig snart iaf så man får sig upp någon gång imorgon innan dagen är slut. Kanske hinna pröva nya badenbaden om solen kikar fram :)

Såg det igår också att jag inte fått all lön för april och maj. Jobbade ju några pass här i Skell, men mestadels i Umeå. Så då får man dubbla löner, två utbetalningar. Upptäckte jag nu, när jag jobbat mer här och mindre i Umeå. Tänkte ju aldrig på det innan, då jag inte visste. Så ska in och snacka med chefen på måndag. Bara att hoppas att det inte blir något problem :) Lite lustigt bara att jag faktiskt frågade honom om 3 timmar där som jag inte var instämplad och jo, de hade han dragit tillbaka så de var rätt... Men att jag i slutändan inte fick någon lön alls... Nåja. Var iaf totalt 22 timmar som jag saknar lön ifrån. Så det blir ju en bra liten bonus då de kommer :)

1 kommentar:

Madde sa...

sv: La till den funktionen. Du kan få lösen. Finns du på facebook? I så fall jag kan skicka mail där. Om du finns säg ditt namn så söker jag upp dig där :)