torsdag 1 juli 2010

Packa upp, packa....

Har packat upp i stort sett allt som jag fick med mig från rummet. Mest matvaror blev det, mesta kläderna har jag tagit tidigare. Vi klarar oss säkert ett halvår på det vi har i frys och skafferi.. :P Frågan är bara om min stora låda med nuggets i Umeå ens ryms här i frysen. Den sparade jag iaf tills flytten blir på riktigt.

Imorgon ska jag ta fram stora väskan och börja packa inför Östersund. Kom på det nu att jag inte vet vilket hotell vi ska på heller. Det kan ju vara bra att veta innan, så ska kolla upp och skriva ner det! Lite jobbigt annars att åka runt och kolla vars man bokat :P Hehe. Har även slagit in Alvin och gänget 2 åt T som hon ska få när hon kommer imorn. Tänkte hon skulle få den inför resan :) Och imorgon ska jag kika efter ett par rejäla hörlurar hon kan ha i bilen och eventuellt något fodral till flera filmer. Sen måste jag bara försöka få allt gjort i tid så att jag tar mig isäng i god tid på lördag. Tänkte försöka åka där vid 6:30 helst så vi har hela dagen på oss väl där.

4 kommentarer:

Madde sa...

Spännande med att packa.

Sv – Är så tråkigt att barnen ska behöva lida för att ekonomin inte finns :-( . Borde vara så att man istället satsade på barnen istället för att förstöra för dom.
Ja dom är rätt kul. 2 på mitt universitet och 1 på linne universitetet. Vart ska ni åka? Alltså tänker dom där 45 milen? :)

Madde sa...

Sv - Va kul :-D . Förstår att hon längtar då ^^, . Har varit i östersund 1 gång, fast bara för stanna och äta lite mat på vägen upp till Arvidsjaur, åkte dit mellandagarna/nyårsdagen 2000-2001 med en kompis.
Nej det är på olika ställen Mitt uni - hör till Östersund, Sundsvall och nått mer? Sen linne är för skövde tror jag haha ;-) .

Madde sa...

sv – Va kul :-) . Ja läser på distans sommarkurserna, har läst 1 kurs i Umeå under våren också fast resten här på högskolan Dalarna. Tycker de är kul att prova lite olika få se lite och sånt :-) . Vart läser du?

Madde sa...

Sv - Aha :-D . Jag tycker man får rätt mycket motivation bara genom att läsa på distans pressen känns större på något vis. Hehe. :)

Kör försiktigt idag då, nu när ni åker bort och hoppas ni får en bra resa :-)