söndag 20 februari 2011

15 fakta

Från Tindras 7-årsdag.








  1. Ungefär 3/4 av håret ovan är asiatiskt :) Har inte kunnat blogga om det eftersom jag ville visa J innan.
  2. Jag har velat bli advokat sen jag var 6 år.
  3. Under grundskolan hade jag MVG i allt utom 2 ämnen.
  4. ...Och jag behövde aldrig plugga något. (Det var tider det... :P)
  5. Tindras pappa är fortfarande än av mina närmsta vänner och antagligen den som känner mig bäst.
  6. Jag började rida (hästar) när jag va 2-3 år.
  7. Men när jag var 7 år och fick veta att jag skulle börja ridskola var jag livrädd.
  8. Jag lärde mig cykla innan jag fyllt 3.
  9. När jag var 5 satt jag i soffan och läste för dagiskompisarna.
  10. Jag betalar alltid räkningarna strax efter 00:00 den 25:e.
  11. Jag har aldrig sökt ett jobb och gått på en intervju. (Fått alla jobb direkt.)
  12. Om inte J pushat och peppat mig hade jag aldrig sökt juristprogrammet.
  13. ...och då hade jag nu varit färdig förskollärare.
  14. Jag kan inte sitta innerst (vid fönstret) i bussen, känns klaustrofobiskt.
  15. Jag har typ världens största aracnefobi.


Inga kommentarer: