onsdag 23 februari 2011

Min dag...

Vilken perfekt dag att skriva om...
Vaknade strax efter 8 och tänkte bege mig upp på Maxi på bokrean. Men det tänkte inte min bil gå med på tydligen, eftersom den som sagt inte ville starta. Eller jo, fast bara 3 gånger. Så jag hann inte få mig mer än nästan ut från parkeringen där den stod. Fick hjälp att putta den till ett vettigare ställe. In och vänta på att få skjuts till bussen för att åtminstone hinna på föreläsning. Nä, den bilen hade också slut batteri...
Såg Desperate houswives och en bit av OTH i väntan på att pappa skulle komma och hjälpa med bilen. Sen lite disk och tvätt.
Drog upp på Maxi vid middagstid. Hittade en bok åt oss var och en film till T. Köpte även de sista ingredienserna till middagen innan jag åkte och lagade mat hos J och bjöd honom. Själv åt jag en macka eftersom det var dags att fara på gymmet :P Körde ett pass kettlebells. Helt slut var jag redan efter 10 min. Satt gott med lite mat efter det :)
Sen såg vi den nya, halvdåliga filmen jag köpte häromdagen. Eat Pray Love. Och nu sitter jag här. Och borde sovit för länge sen eftersom jag ska upp vid 5 imorgon.

Inga kommentarer: