fredag 18 februari 2011

Varför började du blogga?

Okej, jag börjar med att hoppa över presentationen, som känns något överflödigt.

Jag började, liksom många andra, med "dagbok" på lunar. Sen vart jag riktigt irriterad över att de skulle hitta på att kalla det för "blogg" där istället! Mitt argument, sluta apa USA, håller ju fortfarande, och egentligen håller jag fast vid det också. Men jag gillar ju själva grejen med dagbok på internet. Både läsa och skriva.

Varför började jag då? Mest för att skriva av mig antar jag. Speciellt vid jobbiga situationer är det skönt att skriva av sig, så kan man släppa och gå vidare.
Sen började jag skriva desto mer under graviditeten och Tindras första år. Dels för att tiden verkligen fanns då och dels för att sånt kan vara roligt att läsa senare.

Inga kommentarer: