onsdag 9 februari 2011

Trött...

Gott var det med pizza!
Har gjort färdigt tvättstugan sen och bäddat rent i sängen. Ska bli så skönt att krypa ner där nu på en liten stund! Bara synd att jag måste Upp imorn också, tidigt dessutom. Blir till att ta lokalbussen till busstation 6:24... Drygt!
Skönt dock att vi får göra bort skolveckan imorgon, lediga på fredag! Känns som att jag behöver lite fler lediga dagar.

Har förresten börjat använda mitt nya, underbara schampoo nu! Helt otroligt. Löshåret (som är asiatiskt) känns som mitt eget efter schampoo och balsam. Mjukt och fint. Och mitt eget hår, ja det är som om det vore bebishår! Helt galet mjukt! :) Me like! Redken är det jag bytt över till nu. Galet mycket bättre än Joico som jag hade innan.

1 kommentar:

Unknown sa...

svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
kram