tisdag 1 februari 2011

Bak & städ

Blev så att jag hjälpte en vän med flytt litegrann idag. Så hann inte med just någon städning här hemma... Men men... Har ju hela fredag på mig iaf, så det ska nog hinnas ändå!
Sen har vi storhandlat idag med. Sista (tror jag) grejerna till kalas och lite annat.

När vi kom hem igen satte vi igång att baka brownies. Gott blev det! :) Som alltid. T ville baka något mer och jag kom på att vi hade ju kvar en pepparkaksdeg sen före jul. Så den fick hon baka upp, eftersom äggen tog nästan helt slut efter brownie-baket. Gick inte att baka så mycket annat då, maränger t.ex. som vi planerat går lite dåligt att baka på bara en äggvita.. :P Blir liksom lite lite då.

Imorgon tar jag bilen till skolan. Vi ska senare på kvällen ha studiebesök på kvinnojouren, så orkar inte vänta på att åka buss hem mitt i natten! Därför blir det bil och så döda några timmar mellan lunch och 18:30 som jag tror var tiden för kvinnojouren. Tänkte passa på att kolla Barnens Hus eller något, efter nån mer present till T. Kanske kika efter nån fin klänning hon kan ha till kalaset med.

Inga kommentarer: