söndag 6 februari 2011

Söndag

Känner mig lite duktig nu som redan dragit iväg mail om schemaönskemål inför mars! Brukar vara senast den 12:e man ska skicka in för att schemat ska bli klart den 15:e. Men bättre att vara ute i tid när man kan :)

Gav just lite råd på fb kring broderier... Börjar bli allt mer sugen på att ta fram de jag har på gång själv. Ena vet jag inte hur gammal den är, många många år iaf och den andra köpte jag när T var liten bäbis. Kanske borde få klart dem någon gång? Ska nog ta fram något handarbete att sitta med till Solsidan ikväll! Har ju även min virkning på gång... Rutor som ska bli en filt så småningom. Någon gång...

T sitter i skrivande stund i köket med A och spelar spel. Vi bjöd över henne på lite tårta vi hade kvar sen igår. Fortfarande en del kvar :P

Vart en massa fikande och sånt denna helg. Först var vi på 2-årskalas idag och sen bio efter det. Såg Trassel :) Rolig faktiskt. Men lite jobbigt med 3D tycker jag.

Inga kommentarer: