tisdag 1 februari 2011

Planer:

Fick veta för en stund sen att jag får träffa kusin I imorgon med. Kul! Hon åker ju snart iväg till Brasilien i ett par månader åtminstone, så kul att hinna träffas något innan :)

Sen har jag bjudit in släkten till kalas på lördag. Såg till nu att vara tydlig med att säga att det är här, hemma hos oss! Förra året for nämligen mormor och morfar till min mamma och undrade vars alla var :P Men nu ska det nog bli rätt. Mamma hade visst rättat honom tidigare, i helgen eller något med. Glömt säga till pappa, men får väl ta det imorgon när jag kommer hem. Om han inte läser här vill säga. Han får hämta T imorgon på fritids och sen lägga henne här några timmar innan jag kommer hem. Lär bli en tung dag på torsdag, lite sömn och upp tidigt till jobb på det.

Fredag blir stora städdagen. Börjar inte va så himla mycket att plocka med. Gardiner ska bytas dock. Sen måste det dammsugas och skuras överallt och sådär... Och så baka till tårtorna! Tror minsann att vi delar upp Tindras glasstårta och gör två halvor. En på släktkalaset på dagen och sen en efter middagen, så att även M, som är glutenintolerant får sig någon tårta :)

Inga kommentarer: