måndag 28 februari 2011

Missing pieces

Fick ringa Ikea idag. Händer det någonsin att allt är som det ska när man kommer hem? Jag tror faktiskt inte det, inte då för mig iaf. Nu saknades ett lock till en burk. Skulle få det hemskickat :)
Sen såg jag att det även saknades en skruv till ena byrån. Den andra har jag inte packat upp, så vet inte hur det ser ut där. Men det orkar jag ju inte vänta på tills de skickar, så ringde hit min far med lite skruvar istället och hittade någon lagomt passande. Fick ett par extra, utifall att det skulle fattas någon i den andra med :)

Har börjat lite smått med skruvandet. So far so good. Men jag lär behöva hjälp så småningom. Instruktionerna visade en tydlig bild på att man ska ha en kompis med när man skruvar ihop den :P Lite kul tyckte jag. Men smart också, så man inte står där själv och svär över att den inte går få ihop.

Inga kommentarer: