torsdag 3 februari 2011

Sjuklig

Blev hemma från jobbet idag. Så istället har jag försökt läsa lite, med några pauser för att orka med. Läste igen de lektioner jag missade då jag var sjuk och bortrest. Så nu är jag ikapp. Sen måste jag läsa på tills det vi ska gå igenom i gruppen på måndag. Första seminariet.

Ska ta mig lite kaffe nu, sen hämta T på ett tag. När vi kommer hem får hon göra chokladbollar och jag maränger :) Bra fördelning tycker jag som verkligen inte gillar att kladda med sånt!

Imorgon kommer min lillasyster hit också. Det blir kul, framförallt för henne och T :) Ska låna en lite större luftmadrass av pappa, som de får ligga på i vardagsrummet. Lite för trångt att sova två i T:s rum. Tror det blir quesedillas eller hur det nu stavas till middag imorgon. Idag måste vi nog äta det som är kvar av min halvt misslyckade pannkaka :P

Inga kommentarer: