tisdag 15 februari 2011

Plugg, plugg, plugg...

Fick plats på passet idag :) Och nu när jag betalt spärren (igen) ska det bli att börja träna mer igen! Söndag nästa på gymmet iaf, får se om jag tar en tur på rodden imorgon. Annars blir det iaf ett pass hemma på crosstrainern. Skönt att ha den hemma, slippa kylan och kunna träna hemma när T sover t.ex.

Idag fick vi en uppgift inför nästa vecka. Som både jag och en till i gruppen förstod det ska vi läsa 4 kompendium och därefter formulera en seminariefråga till övriga grupper. Samt även ett eget svarsförslag till frågan. Det ska lämnas in på söndag! Vilket alltså ger oss två dagar att läsa... Vet inte hur det ska gå riktigt men. Vi fick ett av varje per grupp, så min tanke var förstås att vi 4 tar varsitt kompendium. Bara det att jag inte hittade vår 4:e gruppmedlem. Så nu sitter jag här med 2 kompendium själv. Bara till att läsa tills ögonen blöder imorgon med andra ord! Hinner förhoppningsvis även läsa en del på bussen på torsdag, till och från jobbet.

Börjar vara dags för sängen nu om jag ska orka med morgondagen. Får nog tillämpa lästipset jag fick av J inför tentan. Läsa lite, pausa för annat, läsa... osv osv. Idag nickade jag till på bussen när jag försökte läsa, hann väl en 20 minuter innan det :P Gav upp och tog tag i virkningen istället och surrade lite :)

Inga kommentarer: