söndag 11 maj 2008

Fääärdig..

med håret, men borde även vara för sängen.. Jag har ju allvarliga problem.. Gäspar mig igenom hela dagarna, men om än jag stiger upp 7 varje morgon är det sällan jag får mig isäng före 24. Dålig självdisciplin? Ja. Plus det att jag vill känna mig trött när jag ska lägga mig. Bara jobbigt att ligga i sängen annars... Såvida man inte har andra aktiviteter för sig...

Angående uppdateringarna så har jag mina dagar.. Vissa dagar, som denna med 5-10 inlägg.. och andra gånger kan det bli 10-20 blogfria dagar. Så är det bara.

Imorgon blir för övrigt en lång dag. Praktik 9-15, utan rast då, frivilligt. Hem, ut med hunden.. Jobb 16-22:30. Tror mina dagar som färdig på jobbet vid 22:05 är över nu, framtill sommaren är över. Hade ju fått ett så bra flyt, men nu flyter nog kunderna på än mer.

Ska gå och blåsa håret nu.. återkommer eventuellt med en bild. Men sen är det färdigblogat för åtminstone 24 timmar.

Inga kommentarer: