fredag 16 maj 2008

Jag och tidiga mornar går verkligen inte ihop. Andra gången nu... och jag försov mig. Nu var det dessutom helt mitt fel. Stängde av alarmet kl 6:15, tänkte dra mig nån minut bara och vaknar 6:56. 7:00 skulle jag vara i Bergsbyn. Tur dom är så gulliga på förskolan, så de sa då inte så mycket om att jag var sen :) Hel utvärderingsdag också, så jag hade då inget planerat heller.
Nästa gång är måndag, då jag börjar 6:30. Det blir att lägga sig senast 21:00 på söndag med andra ord. Gjorde jag sist och vaknade ändå inte, då mobilen pajjat. Ska ställa 2 larm också, eller 5 kanske lika bra. Och läsa bloggen så jag kommer ihåg det :P

Hann hem och gå en promenad med syster och hund sen innan jobbet. Sen fick jag jobba över 1,5h. Inte mig emot :) Nu när jag har praktiken så blir det väldigt lite jobb, i jämförelse... Och det är lönen jag får i juni, månaden då jag inte får något som helst studiebidrag och alltså kommer vara fattigast någonsin.

Imorgon jobb 10:30-17, sen släktmiddag hos pappa. Sen blire party! :D Jag, Alice och Johanna iaf. Sen får vi se om någon fler dyker upp. Men det lär bli riktigt skoj vilket som! Har ju inte träffat Johanna sen.. ja, när minns jag rent inte. Hennes avskedsfest var det nog, i höstas? Läänge sen iaf.

Inga kommentarer: