torsdag 29 maj 2008

Idag har vi promenerat minsann. Jag, Alice och Lady. Till stan, till Lund och hem igen. Gick längs älven hela vägen nästan. Himla fint på norra sidan. Häråt var det mest grusigt och eländigt.
Jag och Lady passade även på att bada fötterna i älven. Svalt och skönt :) Fast hon badade väl snarare tassarna.

Var förvånad när jag kollade mitt konto för en stund sen, så mycket kvar. Men å andra sidan shoppade jag inte så mycket. Solskydd till Tindra, även fast hon tål sol bättre än någon annan unge jag sett. Men barn ska ju ha sånt. Får väl smörja nån gång. Lite andra salvor. Knickers till mig. Rotade igenom garderoben ännu en gång, utan att hitta mitt andra par och insåg att de är ju hos mamma. Och solglasögon :) Sen var jag tvungen köpa en kortärmad kofta också, mest bara för att den var så billig.

Håret vart inte alls så orött heller. Bättre lycka nästa gång. Men det blir nog ingen. I give.

Inga kommentarer: