onsdag 28 maj 2008

Nu är det slut på praktiken. Så sista dagen var det idag. Lite tråkigt. Det kändes när jag slutligen gick ut och stängde dörren. Snart sommarlov alltså. "Bara" kvar att skriva 2,5 uppgifter. Ska lämna in allt på onsdag, så det är ju några dagar kvar.

Även sista dagen med Tindra innan pappahelg. Efter middagen fick hon en idé: "Jag vet, vi kan kasta djur (gosedjur) på varann! Dom är ju mjuka." Så det har vi roat oss med en stund :) Nu sitter hon och försöker förgäves laga en liten hundbur (leksak) som jag hittade trasig i hennes rum. När hon ger upp tror jag vi ska gå ut och börja städa sandlådan.
Men först ska jag vara Supps och hon Hierk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sexy babe, stilig bild!

Anonym sa...

Kände mig tvungen att pröva, hehe... =)

malle sa...

hehe tack :)