söndag 11 maj 2008

God natt...

Nu går jag isäng med min nya mobil. Blev lite imponerad över walkman-knapparna på telefonen. Men de borde ha ett lås... Satt med den i handen och startade om samma låt jag vet inte hur många gånger :P Inte gick de låsa som jag trodde heller...

Imorgon blir det plugg. Måste läsa. Ska ju lämna igen en bok på måndag morgon också. Får inte glömmas! Massa läsning har jag... Hoppas vädret tillåter att vi går till en lekpark, håller ungen road och mamman ifred för läsning... Annars får hon väl se film iofs. Det löser sig.
Ska ha seminarium på onsdag, så jag måste ju läsa litteraturen till det. Den andra är om barns lek, och utifrån det jag läst i den ska jag observera barnens lek, problematisera osv osv... En skriftlig inlämningsuppgift. En av många. Ska nog försöka skriva lite imorn också.
Blir inget bloggande då inte. Inte i första hand iaf.

2 kommentarer:

david santos sa...

Hello, Malle!
I loved this post and this blog.
Have a nice day

malle sa...

ja, det var ju trevligt :)
men man kan ju ifrågasätta påståendet...