söndag 11 maj 2008

Tänkte uppdatera mer idag, men vet inte vad jag skulle skriva.
Har nog inte tid heller. Behöver nog få mig isäng. Inte blev det nå tidigare än vanligt idag heller.
Men nu har jag i samråd med Tindra bestämt att det blir sovmorgon imorn. Hon ska lägga sig och sova när hon kommer till mig på morgonen. Får väl se hur väl hon minns och hur sugen hon är på det då. Men hon behöver sova mer hon med. Lagt sig sent och vaknat tidigare än vanligt så hon bara fått 10 timmars sömn...

Får just nu en beskrivning av Berta's avklädning. Väldigt intressant.. Eller inte :P
Men mindre prassel i mina öron hoppas jag. Tror förresten jag är rätt nöjd med min mobil nu.
har pratat ett tag nu och så farligt prasslar den inte..

Har haft familjen på besök idag. Åt grillat :) Första gången hemma iaf i år. Kyckling och älg (tror jag det var iaf) på grillen. Potatissallad, sallad, tzatsiki och ris till barnen till det. Gottigt!
Lyckades tom tvinga i ungen lite sallad. Hon är ju såå intresserad om den är på min tallrik, men på hennes är det tvärstopp!

Inga kommentarer: