lördag 24 maj 2008

Magen har ett eget liv. Usch. Dags att sova kanske?

Vi fick lov att komma när vi ville till mina systrar imorn. Alice är där och är barnvakt, mamma och Jörgen är i Sundsvall tills imorn afton. Så i helgen ville Sanna rå om Alice lite själv. Tindra hade lite svårt att acceptera men.. Idag frågade hon om Sanna fortfarande ville vara själv med Alice. Men nu får vi komma när vi vill imorn, "Gärna tiiidigt, tidigt! För jag älskar ju er". Älskade lilla Sanna :) Så söt.

Jag blir firad 9 imorn. Utan present. Men något ätbart ska anlända iaf :) Om nu min mage går med på det då.

Sen ska vi fira Alice också. Som ju var borta/hemma i Göteborg när hon fyllde år för 2 månader sedan. På dagen idag tom. Det var bland annat vad shoppingturen tidigare idag gick ut på. Det och skor till mig. Som även blev skor till Tindra. Hon måste ju få något hon med. Tyckte hon. Och ja, hon har ju faktiskt inga passande finskor. De förra är på gränsen nu.

Inga kommentarer: