onsdag 14 maj 2008

Jag är fortfarande inget klokare när det gäller hunden.
Får försöka fixa citronduschhalsband fortast möjligt.
Annat går inte.

Men nu måste jag sova. Skulle dock vara intressant att se själv exakt hur mkt hon faktiskt skäller.
Inte så att jag tror att hon ljuger... Men jag tycker det låter väldigt underligt att det började först efter 10 månader.. mer förklarligt hade ju vart om det blivit mindre/upphört allteftersom hon blivit mer van oss och hemma här.

Sen kan jag nog lova att jag hörde varenda litet pip när jag hade bäbis.. är väl rätt normalt att man lyssnar extra mkt då, OM det skulle vara något.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag och bella gick förbi i måndags vid halv 10tiden och då skälllde hon en hel del...

Anonym sa...

skaffa en dagmatte det är billigare än att köpa ett antiskäll halsband eller börja motionera din hund innan du lämnar henne och träna mentaltränong . En hund som beter sig så där är ofta rastlös och understimulerad . Det är inte hundens fel utan ditt som ägare!! Kolla Cesars program så lär du dig nåt!

malle sa...

angelica: jo, jag hörde det :/ alice berätta