onsdag 21 maj 2008

Fullt upp...

Många bloggfria, eller blogglösa dagar nu. Praktik och jobb om vartannat. Men jag klagar inte jag, utan tigger mer istället. Fick ytterligare 4 timmars jobb nu nästa helg :D ..och 12h extra denna vecka. Sen hinner jag väl inte få så mycket mer extra, men men.
Tur att Alice är här. Tindra får vara hemma med henne imorn när jag jobbar. Hon sover ju på dagis nu... Försöker så gott det går att undvika längre stunder än så, 8:00-14:00, efterföljande dag that is.
Oj vad jag längtar till helgen nu. Till Lördag klockan 9:30 då jag får igen min lilla unge :) Sen börjar vi nog myskvällen redan 17:00 till reprisen av Så ska det låta. Fan att det ska vara tre lååånga dagar mellan. Saknar.

Förresten blev mina två färdiga uppgifter godkända av mamma, så de är färdiga nu. Men ska nog be någon på förskolan läsa igenom också, bara för att... Vi kan ju ha missat något.
Har dessutom halvskrivit den sista uppgiften med. Och gjort lite pedagogisk dokumentation, eller åtminstone vad jag tror är pedagogisk dokumentation. Det får duga tycker jag. Och hoppas att jag inte är helt ute och cyklar.

"Barnlös" skriver jag. Fast i själva verket hämtas hon 14:00 imorn. Och jag hinner få åtminstone en hel timme med henne innan jobbet.

Inga kommentarer: